需要逃生的形態

以下兩款是需要逃生的危險形態
(反之,若果股價大跌,但未觸及逃生形態,可用減倉代替,甚至個別走勢強勁的股票,可以大膽「坐」至危險形態出現才賣出)

1.) 一日反轉:
根據livermore原裝正版定義的三個條件:
-本日高位比昨日高位高
-本日收市點比昨日收市點低
-本日成交量比昨日成交量多

「一日反轉」代表有人期望過高,但與此同時有人很悲觀,而且因為量大,不只散戶,連大戶也各持己見,是見頂訊號。

2.) 跌破「最小抵抗點」:
亦是完全跟隨livermore定義:
-每隻股票有其「股性」,在某時間內,在價量點後只會「慣性回調」一定的百分比,視個股而異,少至3%也有,最多為價量點的7%。
「慣性回調」的最深百分比就是「最小抵抗點」。
通常「最小抵抗點」附近會見強力支持。

若果跌穿「最小抵抗點」,走勢很可能轉壞。

2011年9月24日 星期六

只愛一個 - 你就死定了

朋友是長線投資者,鐘情某一隻股票。
現正「股市大減價」,他當然「出擊」購入。

但是他處於兩難:
明顯大市向下,若「忍一忍手」極可能買到更平貨
但是心裏硬是想:萬一這是股票低點,一去不返,我不入市,豈不抱憾終生?

朋友,有沒有「講中你」呢?

這個情況就是「只愛一個」,加上愛不釋手,不得到不甘心。
好像人們買樓一樣,老婆一入屋,就驚為天人,認定為 dream house,一定要老公買。
試問怎會不成交,而且該交易怎會不被人「劏」?

亦正如可愛的小女兒一見到櫉窗的可愛公仔,
就嚷著「要買」!
試問慈父就算怎樣理性,怎樣計算,怎會可能達成金錢上對自己有利的成交?

股市是冷酷無情的,只有最理性的人才能賺到最高的利潤。
買股票,就要有「師奶買餸心態」:

你估師奶不著急嗎?她可以不買餸嗎?她心裏也知道,她必須買到餸,否則「大鑊」。
但是老練的師奶不會被菜販「食住」。相反,她會「食住」菜販:
「你D菜都唔係好新鮮啫」
「就嚟收檔 la wor,你賣唔哂點算?不如平D賣俾我啦」
(絕招)「我都係過隔離檔睇下先」

重點是:
把心態調整為「滿不在乎」

有人說過:
若果想追到一個受歡迎的女子\男人,首先要把自己假裝為受歡迎的男人\女子
這是不無道理的。

朋友的情況,應該先問自己:如果錯失了這一次買入,會否多年惋惜?
如果答案是正面的,我幫不了你,星期一開市「拿拿淋」去買,免得自己 law law luen, 買完就不要再看股價了。

若果是否定的,機會錯失了可以平常心對待,那樣,你的心理素質強化了,可以「放長線釣大魚」。

今日唔啱,聽日入,下個月入,再唔係,下年才入;一隻唔啱,「吼」第二隻
(你話你睇好兩隻的)

俾個偶像你參考:
巴菲特到目前為止都無甚大手筆,除了 boa 的優先股。
我相信 peter lynch 若仍然掌權基金,亦只是入了一部分「貨」

(但是大家睇還睇,唔好亂用到不適合的領域,陣間你「一腳踏幾船」,話是我教你要「抽離」,我唔會認數 -.-")

11 則留言:

  1. 只愛一個 = 一生一世, 所以係點都會買, 問題係幾時出手. 有可能錯過一次機會, 但係最後都是我的.

    不過劏就應該唔會, 好似你都好確定dream house係400萬左右, 總知below400萬都係抵, 問題係有幾抵? 當然愈抵愈好, 除非估價400萬係錯既就只能怪自己. >.<!

    回覆刪除
  2. 感性考慮是沒有估價的。

    老婆可以覺得 dream house 一千萬成交都係扺,正如LV七折大把人 par 到去買,但是金錢上換來的貨物,是值這個「流通幣值」嗎?

    如果從理性上考慮估價,我可以建議你考慮現行股息率及宏利未來數年增加派息的幅度及可能性。對比其他股票。

    算了,你看來都是不久的將來會買進的。

    「劏」只是相對的。比如有人在股市谷底反彈10%時買進,當時可能被人恥笑被「劏」10%,但若干年後賺數以倍計,相信沒有人會再認為他被「劏」。

    我的操作 planning 正是這樣,正是「預左被人(劏)」,祝我好運,亦祝你好運。

    回覆刪除
  3. 感性考慮當然有估價啦, 只不過估價有可能比感性影響而不夠客觀. 現實來說老婆發現dream house後就會問: 老公? 幾多錢呀. (個SALES: 唔使SELL就有BUYING SIGNAL咁好?)

    沒有人會絕對感性或絕對理性, 如果你會估價, 你選擇既老婆都會有估價既概念. 反之, 比人劏既老公就會有比人劏老婆.

    我會不停買到我係MANULIFE既最大股東, 哈哈哈.

    good luck.

    回覆刪除
  4. 加油。以宏利萬五億的市值看來,你要多加努力。

    或者希望幾十年後,宏利好似當年 geico 及 aig 咁大鑊,變到「毫子股」,全靠羽翼已盛的 mechcalvin 做白武士保命,若干年後宏利重振雄風,mechcalvin 一舉成名,亦了卻多年的心願。

    劇本是否十分完美呢? XD

    回覆刪除
  5. 我既心願唔係做白武士, 而係確保我既投保人一定得到宏利既保證, 只有做最大股東先可以有權力影響公司不作出愚蠢既決定, 不過宏利本身既企業文化都係穩健行先. 我睇好難變到aig咁. 如果要做我白武士一間保公司命, 即係話間公司好唔點, 咁既公司既股票我第一日都唔會買.

    其實都唔使好努力, 宏利本身唔係熱門股, 又冇人注意, 冇人想長期持有, 根本冇人會同我爭. 所以買下買下5%都夠做最大股東.

    個劇本應該會係: 唔覺唔覺, 有一日報紙經濟報有左下角一小格話mechcalvin fund已經成為945最大持有者, 完. 就係咁. 哈哈.

    回覆刪除
  6. I see. 5% 做大股東,咁計計先。

    因為宏利全球一體化,所以無地域之分,要買5%仍然是萬五億的5%,即是七百五十億。

    唔。有可能的。加油。

    回覆刪除
  7. 如果只計宏利「香港」的股票,市值約千五億,即是話現在有75億就可以做大股東了!加油!

    回覆刪除
  8. 我都只係想保護香港宏利既保單, 所以唔需要買晒manulife finance, 只係manulife (international)limited. 40-50年差不多架啦. 我都係預算自己死前身家100億港幣左右.同李嘉誠或Forbes 400仲係差好遠. 由現有既1手開始, 哈哈. 你要think big!

    回覆刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  10. 有關 mfc 及 mil, 問題是 mil 現與 mfc 掛鉤,你要買 mil只能買 mfc 間接買 mil, 情況有D似香港人在香港買不到A股,只能夠買A股ETF或買H股。

    Thing big, 當然有, 但是我的 big 不是金錢或社會公認的成就,而是 lynch 式的傳奇。

    其實我最大的目標不是 lynch, 而是商品大王 jim rogers.

    他的 quantum fund 10年升44倍。

    以他為目標不是因為他的戰績更強,而是他的「看淡一切」。
    Quantum fund 10年後,他立即宣佈退休,而且用單車環遊世界,享受人生,了解世情!

    而且他是「基本分析」+「趨勢」,如十年八年前已把身家放在中國,亦早於今年年初減持股票。

    我會努力,闖出自己的故事!

    回覆刪除
  11. this is apply to normal people, when you are at certain position you can always unlock some special access to make some special deal, in business everything is possible.

    ic, that's sounds very positive to me, i am hoping to see you have discovered your own world too.!

    回覆刪除