需要逃生的形態

以下兩款是需要逃生的危險形態
(反之,若果股價大跌,但未觸及逃生形態,可用減倉代替,甚至個別走勢強勁的股票,可以大膽「坐」至危險形態出現才賣出)

1.) 一日反轉:
根據livermore原裝正版定義的三個條件:
-本日高位比昨日高位高
-本日收市點比昨日收市點低
-本日成交量比昨日成交量多

「一日反轉」代表有人期望過高,但與此同時有人很悲觀,而且因為量大,不只散戶,連大戶也各持己見,是見頂訊號。

2.) 跌破「最小抵抗點」:
亦是完全跟隨livermore定義:
-每隻股票有其「股性」,在某時間內,在價量點後只會「慣性回調」一定的百分比,視個股而異,少至3%也有,最多為價量點的7%。
「慣性回調」的最深百分比就是「最小抵抗點」。
通常「最小抵抗點」附近會見強力支持。

若果跌穿「最小抵抗點」,走勢很可能轉壞。

2011年9月8日 星期四

從「老公」的角度睇「好公司」

(為支持「好公司」的朋友們打氣)

「宏利」本身一直很「專一」(專注發展保險事業),十分顧家,凡事以家庭(股東)利益著想。

可惜錯信壞朋友,連累「輸身家」。(因為宏利收購了美國某公司,而該公司的變額年金業務定價過於進取,累及「宏利」有會計上損失」)。

留意,損失只是「紙上」,但是他太「顧家」,過早同屋企「報定案」(以加拿大的會計準則先行「入賬」)
反而老婆唔識諗,一口咬定老公唔係去咗滾就係去咗賭曬D錢,要同佢「離婚」(拋售股份)。

又難怪既,她聽埋聽埋,太多「老公」(公司)「不忠」了,在出面「花天酒地」,難為D老婆晚晚唔見老公,在屋企喊到「豬頭」咁。到老公被「斷正」的時候,老公仲要「諸多辯駁」,到最後未能自圓其說,就話:
「男人」(公司)是這樣的了!你食我的,著我的(收股息),仲咁多'gee gut'?

可憐老婆們真的想離婚,但是都「一把年紀」了,離婚後又可以依靠誰?
又有咩男人靠得住?

講回「宏利」,老婆嚷著要離婚「不突止」,還做了女人最喜歡的事情
:「唱通街」,找「三姑六婆」(大行)「評理」(評級)

本來「三姑六婆」們對老公的印象不錯,無「把柄」揸手,一直都無咩「閒言閒語」,但今次佢地心諗:
你都有今日啦,仲唔俾我地揾到機會「唱衰」你?

一聲令下,老公遭「降級」,全民「抵制」

可憐老公「內外受敵」,還一心只是想屋企,俾自己目標:到2015年要賺多倍錢,等老婆仔女生活好過D。

這樣好的老公,去邊度揾?

8 則留言:

  1. 老婆們: 你有所不知, 佢比我既(股息)已經唔多, 仲會比出面既大婆(加拿大政府)先抽25%水(稅).其實我地係二婆.

    回覆刪除
  2. 唔應該咁睇,應該係:
    每個月個'衰佬'的人工要交25%稅,先至到我依個'家庭財政大臣'手上。

    皆日故事發展,'大婆'係'大股東',政府應該係獨立既,唔算'大婆'。

    回覆刪除
  3. 咁講都對, 不過d家用本身都唔係好多.

    回覆刪除
  4. 家用多少是相對的,如果以「生意佬」來說,要資金周轉,今期盤數唔靚,仲俾咁多「家用」,算顧家的了。

    即係等於老婆要求一個打政府工的老公,同生意人,她對「家用」的「穩定性」及「將來展望」是截然不同的

    回覆刪除
  5. 我睇過歷史家用係長期地低, 賺好多都係比少少.

    回覆刪除
  6. 一般既「老婆」只會埋怨少「家用」
    精明既「老婆」會明白,老公扣住多餘既家用,去為屋企人「滾大佢」,才是明智之舉

    我無查歷史數據,但係你係攞番其他保險公司來比較派息比例?

    回覆刪除
  7. 哈哈, 佢應該比較像「食左佢」多d.

    回覆刪除
  8. 用嚟「填生意失敗個tum」 -.-"

    回覆刪除